hurmmm...xtau la ape yg da berlaku kt kepale ku ni....xtau la dia sdg menjalankan prosis mitosis ke meiosis...
tp yg ku tau, aku rase heaven giler seyes x tipooo....
tipoo dose woo...masuk neraka...
hurmmm can i trust him?
seriously, i didnt knoe samaada die betol2 ikhlas ke tidak....
to deal with other people with other race...
with other country is quite hard rite....
the way he treat me...my God...no wonder byk kes isteri org lari ikut jantan lain kan....
Dear God....please help me....am i suit for him?
and adekah die mg untuk aku? i dont know....ofcoz, n i never will know..
die kate die hepi gile....hard to let me go....n mcm2...
tp aku mg la suke kan org ckp cm gituh..hhaaha sape x caer tu mg ati batu + tembok la kan...
yela tp cm susah...kang aku caye kang...frust menonggeng lak kan....
xpe la wait n see jelah....n i just go with the flowwwwwwwwwww.......................