haha sebeno2 nye...aku pon xtau asal aku tulis tajuk entry nih macam tuh....padahal dalam kepale otakku mg xde ape2 cabang ataopon pepohon idea lah....harini gap aku 4jam....serunuk2!!
serunuk x?? korg xseronok? jeles? haah ade aku kesah......
Sunday, December 26, 2010
ape keJADAHnye itu??
Ya Ampon,,,insaflah lah ira...exam dah nak dekat.....haha abeh kesimpolannye, exam da nk dekat bru nk insaf la ek....haha agak terase di situ yerk....
ape ag aku nk bebel ek...
owh yer!! bru ingt......
td sebenarnye aku nk cite kat korg pasal 1 bende nih.....
seyes gampak!!!
sumpah xtipoo!!
xcaye?
xcaye dahhh...
sebab....
AKU PON DA LUPE APE YG AKU NK CKP SEBENONYE NIH!!! TIDAKKKKKKKKKKK
p/s: sila jgn tinggalkan maki hamun korg kat sini...hahaha...
Posted by SYAHIRA AQILA at 8:15 PM 0 comments
Monday, December 20, 2010
SARANGheyooo...
hurmmm...xtau la ape yg da berlaku kt kepale ku ni....xtau la dia sdg menjalankan prosis mitosis ke meiosis...
tp yg ku tau, aku rase heaven giler seyes x tipooo....
tipoo dose woo...masuk neraka...
hurmmm can i trust him?
seriously, i didnt knoe samaada die betol2 ikhlas ke tidak....
to deal with other people with other race...
with other country is quite hard rite....
the way he treat me...my God...no wonder byk kes isteri org lari ikut jantan lain kan....
Dear God....please help me....am i suit for him?
and adekah die mg untuk aku? i dont know....ofcoz, n i never will know..
die kate die hepi gile....hard to let me go....n mcm2...
tp aku mg la suke kan org ckp cm gituh..hhaaha sape x caer tu mg ati batu + tembok la kan...
yela tp cm susah...kang aku caye kang...frust menonggeng lak kan....
xpe la wait n see jelah....n i just go with the flowwwwwwwwwww.......................
Posted by SYAHIRA AQILA at 12:26 AM 0 comments
Labels: sarangHEYOOO
Subscribe to:
Comments (Atom)







